איתן כבל

בסיכום המושב שלפניכם תוכלו לקרוא, לצפות ולהתרשם מעיקרי פעילותי במושב החולף בזירה הציבורית. אחד המהלכים המשמעותיים ביותר שאני שמח שהצלחתי להניע, יחד עם חברים נוספים, הוא להקים ולעמוד בראשות ועדת החקירה הפרלמנטרית להתנהלות המערכת הפיננסית באשראי שניתן ללווים עסקיים גדולים. בנוסף, העברתי בקריאה שנייה ושלישית שתי הצעות חוק פרטיות שיזמתי ועוד שלוש הצעות חוק אחרות נמצאות בתהליכי חקיקה מתקדמים. ניהלתי מאבק בבג"צ נגד רצונו של ראש הממשלה לפצל את תאגיד השידור הישראלי והובלתי, ביחד עם חברי ועדת הכלכלה, את עצירת המכרז של משטרת ישראל שביקש להעביר את ייצור מדי השוטרים מישראל לסין. הצלחתי לאחר מאבק ארוך לשכנע את רשות החשמל להפסיק את ניתוקי החשמל לחייבים. קידמתי, ביחד עם שותפיי, את השדולה לאורח חיים בריא והמאבק בסוכרת ואת השדולה למען חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים. במהלך המושב גם קידמתי במרץ רב חקיקה פורצת דרך בוועדת הכלכלה. על כל אלה תוכלו לקרוא בסיכום שלפניכם.

איתן כבל

מחמיא לי מאד שעיתון דה-מרקר דירג אותי במקום 7 ברשימת 100 המשפיעים בישראל, אך לצד המחמאה הזו באה גם מידת האחריות ובעיקר תחושת השליחות הציבורית. מיקום מכובד שכזה איננו דבר מובן מאליו עבורי והוא נותן לי בהחלט כוח להמשיך ולהשפיע ככל יכולתי על הנעשה בחברה ובכלכלה הישראלית. הישג נוסף שזכיתי בו הוא אות הוקרה מיוחד לשנת 2017 שהעניקו לי (ביחד עם ח"כ רועי פולקמן) בשל תרומתי למען העסקים הקטנים בישראל ועל פועלי בחקיקת חוק מוסר תשלומים – על כך אני מודה לידידי עו"ד רועי כהן נשיא לה"ב (לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל) ולצוותו, אשר החליטו לבחור בי.

בזירה המפלגתית אני שמח על בחירתו של אבי גבאי לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה, שפעלתי רבות למען בחירתו. זו גם הזדמנות מצוינת להודות לחברי יצחק הרצוג, אשר תמכתי בו לאורך כל הדרך, על שנותיו כיו"ר המפלגה. כבר נאמר כל כך הרבה על הבחירות שהתקיימו לראשות ההסתדרות, אולם הדבר המשמעותי ביותר שהרווחתי בקמפיין הזה הוא שיתוף הפעולה החברי והאידיאולוגי שיש לשלי יחימוביץ ולי – חרף כל "הנשמות הטובות" - שיתוף הפעולה שלנו חזק, יציב ועוד יכה הדים בעתיד. אני רוצה להודות לשלי על מסע מופלא ועל שיתוף הפעולה והחברות שהיא מפגינה כלפיי. יש לנו סיעה חזקה בהסתדרות שלא תרפה ולא תחדל לפעול למען האדם העובד, אל מול התרפסותה של ההסתדרות מול הממשלה ומול המעסיקים. אני גם מברך את שלי יחימוביץ על מינויה לתפקיד יו"ר ועדת ביקורת המדינה.

אני מודה לצוות ועדת הכלכלה בהובלתה של לאה ורון, לצוות הלשכה המשפטית בהובלתה של עו"ד אתי בנדלר ולצוות היועצים שלי, שבלעדיהם לא יכולתי להגיע להישגים גדולים. תודות לידידי איתן פרנס על הסיוע בהכנת הצעת החוק לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות, לעורכי הדין יובל יועז ואלעד מן אשר סייעו לי במאבק המשפטי בבג"צ בנושא תאגיד השידור הישראלי, לשרגא ברוש נשיא התאחדות התעשיינים על תמיכתו ושיתוף הפעולה הפורה בענייני חקיקה ומכרזי כחול-לבן, לרן מלמד סמנכ"ל עמותת ידידי שמלווה אותי כבר שנים רבות בחקיקה, לפרופ' איתמר רז מנכ"ל עמותת "מהיום - הפורום לאורח חיים בריא" ולאיתי גוטלר, על העבודה המשותפת למען קידום אורח חיים בריא בישראל.

שלכם, ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה
איתן כבל

צרו עמנו קשר

לשכה בירושלים: כנסת ישראל
טלפון: 02-6408837/8 פקס: 02-6408839
לשכה בתל אביב: תושיה 6
טלפון: 077-4064017/18 פקס: 077-4064019
נייד איתן: 050-5521979
דואר אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

יועצים

שי שאקו דוד (נושאי ועדת החקירה הפרלמנטרית)
טלפון: 054-4747872
דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
אריה לוי (נושאים פוליטיים)
טלפון: 050-3543101
דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 מאיה עזריה (נושאים פרלמנטריים וועדת הכלכלה)
טלפון: 052-3981781
דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
אייל אוסטרינסקי (יועץ)
טלפון: 054-7862110
דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

ועדת החקירה הפרלמנטרית בראשותי להתנהלות המערכת הפיננסית באשראי ללווים עסקיים גדולים

במהלך ישיבת ועדת הכלכלה שכינסתי לבקשתה של ח"כ איילת נחמיאס ורבין, בנושא הסדר החוב שהתגבש באותה עת עם אליעזר פישמן, הודעתי שבכוונתי לפעול להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבחן את התנהלות המערכת הפיננסית בישראל בנושא האשראי שניתן ללווים עסקיים גדולים בשנים האחרונות. פחות מחודש לאחר מכן, ביום 5/7/17 אישרה מליאת הכנסת, פה אחד, את הקמת ועדת החקירה בראשותי.

איתן כבל

כפי שאמרתי במליאת הכנסת, הציבור זועם כי הוא מרגיש שיש כאן קבוצה קטנה של טייקונים, שעושה קומבינה עם קבוצה קטנה של בנקאים ואנשי פיננסים, שעושה קומבינה עם קבוצה קטנה של רגולטורים – ומה שנמצא על השולחן זה הכסף שלנו, של כולנו. הציבור זועם כי הוא יודע היטב מה קורה לאזרח מן השורה כשהוא חייב 20,000 ש"ח לבנק או שהוא חרג ב-1,500 ש"ח ממסגרת האשראי שלו – הבנק ירדוף אחריו בכל הכוח ויפעיל את כל האמצעים שעומדים לרשותו – עד שהוא יגבה את הכסף, את כל הכסף. הציבור זועם, כי זה מה שהוא רואה וזה מה שהוא מרגיש. הגיע הזמן שראשי המערכת הפיננסית והמערכת הבנקאית יגיעו כדי לספק תשובות. לא באמצעות לוביסטים ולא מאחורי סוללות עורכי הדין שלהם. לא באמצעות ספינים בתקשורת ולא באמצעות מניפולציות.

ישיבת הפתיחה של ועדת החקירה התקיימה ביום 26/7/17 ואנחנו מצויים כעת בתהליך הקמת הצוות המקצועי שילווה את הוועדה. הוועדה תתחיל לקיים ישיבות מיד עם חזרת הכנסת לפעילות. הציבור דורש תשובות והסברים - ואנחנו נגבה זאת עבורו. נעשה זאת באחריות ובאופן רציני ומקצועי.

לצפייה בנאומי במליאת הכנסת: לחץ כאן
לקריאת כתב המינוי של הוועדה: לחץ כאן

נכנס לספר החוקים! זכויות לחיילי מילואים ובני זוגם

איתן כבל

במשך למעלה משבע שנים עמלתי על החוק החשוב הזה. החוק החדש עוסק בזכות להיעדר מעבודה בעת שירות מילואים של בן הזוג, והוא מחייב מעסיקים לאפשר לעובדים ולעובדות שבן/בת זוגם נמצאים בשירות מילואים של מעל חמישה ימים, להגיע באיחור של שעה או לצאת שעה מוקדם יותר ממקום עבודתם - זוהי בשורה גדולה מאד למשפחות רבות בישראל. זהו חוק שלא רק אמור לסייע לבן או בת הזוג, אלא יש בו הכרה בחשיבות התא המשפחתי שבזכותו חייל המילואים יכול לבצע את משימותיו.

ההצעה עברה בקריאה שנייה ושלישית ונכנסה לספר החוקים!

לצפייה בנאומי במליאת הכנסת: לחץ כאן | לקריאת החוק: לחץ כאן

נכנס לספר החוקים! זכויות צרכנים במועדוני לקוחות ותוכנית הטבות

עוד תיקון שיזמתי בחוק הגנת הצרכן - והפעם אסדרה של תחום מועדוני הלקוחות ותוכניות ההטבות. הצעת החוק שיזמתי קובעת את הזכויות שלנו כצרכנים, כך למשל: אי אפשר יותר לצמצם או לבטל את ההטבות שהבטיחו לנו ביום ההצטרפות בלי לתת הודעה מראש של תשעה חודשים. בתכניות הטבות קצובות בזמן לא ניתן יהיה לסיים או לשנות את התכנית בכלל! בנוסף, מרגע קבלת ההודעה על הסיום ו/או השינוי ועד למועד הסיום בפועל נוכל להמשיך לממש את ההטבות שצברנו, כדי שלא נאבד את מה שמגיע לנו. ההצעה עברה בקריאה שנייה ושלישית ונכנסה לספר החוקים!

לצפייה בנאומי במליאת הכנסת: לחץ כאן | לקריאת החוק: לחץ כאן

בתהליך חקיקה מתקדם! שקיפות מרכיבי תשלום בעסקאות

איתן כבל

כולנו מכירים את סעיף ה"תשלום הקבוע", שאיננו נקבע עפ"י הצריכה, בחשבונות שאנחנו מקבלים עבור חשמל, מים, תקשורת, גז ועוד. אף אחד לא יודע באמת מה מסתתר מאחורי הסעיף הזה. יש מקרים בהם התשלום הקבוע גבוה יותר מהתשלום עבור הצריכה!

שקיפות של הספקים כלפי הצרכנים היא תנאי הכרחי לצרכנות בריאה, ועל כן יזמתי תיקון לחוק הגנת הצרכן שחייב עוסקים לפרט את הרכיבים עבורם נגבה תשלום שאינו תלוי בצריכה בעסקה מתמשכת.

בהצעת החוק מוצע גם לקבוע כי אם עוסק לא פירט את מרכיבי התשלום הקבוע ואת עלותם, הוא לא יהיה רשאי לגבות תשלום זה.

ההצעה עברה קריאה ראשונה במליאת הכנסת והיא נמצאת בהכנה לקריאה שנייה ושלישית בוועדה.

לקריאת נוסח הצעת החוק: לחץ כאן

בתהליך חקיקה מתקדם! פיצוי בגין איחור טכנאי

אחד הדברים המקוממים שצרכנים רבים נתקלים בהם הוא איחור או אפילו אי-הגעה של טכנאי שהוזמן בגין התקנה/הסרה/תקלה בטובין שרכשנו. על מנת להתמודד עם תופעה זו יזמתי תיקון לחוק הגנת הצרכן אשר מרחיב את הפיצוי הקבוע בחוק עבור איחור בהגעת טכנאי, גם למקרים בהם עדיין לא התחילה תקופת האחריות, קרי התקנה של טובין (כמו למשל טלוויזיה בכבלים או אינטרנט) וכן הסרה שלהם עם התנתקות מהשירות. ההצעה עברה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת ונמצאת כעת בהכנה לקריאה שנייה ושלישית בוועדת הכלכלה.

לקריאת נוסח הצעת החוק: לחץ כאן

בתהליך חקיקה! מענה אנושי - מקש אפס – מהפכה במענה

איתן כבל

אחרי שהעברתי לפני מספר שנים את "חוק ה-3 דקות" המחייב מוקדים טלפונים לענות לצרכן תוך 3 דקות או לחזור אלינו במידה ומשך ההמתנה ארוך יותר, נרשם שיפור מסוים לעומת המצב שקדם לכך. עם זאת ולצערי, המצב של ההמתנה במוקדים הטלפונים הוא עדיין בלתי נסבל, ולכן אני ממשיך לטפל בנושא הזה. יזמתי תיקון לחוק הגנת הצרכן שמחייב מוקדים טלפונים להעביר אותנו – הצרכנים – למענה אנושי באופן מיידי לאחר בחירת השפה ובתפריט הראשון. ההצעה קובעת כי לקוחות שיתקשרו אל חברות ונותני שירותים, ביניהם חברות אינטרנט, כבלים ולווין, תאגידי מים וחברות גז, לא יצטרכו עוד להמתין בתפריט ניתוב שיחות ארוך ומייגע, אלא יועברו באופן מיידי לנציג שירות בנושאים של תקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות. ההצעה עברה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת ונמצאת בהכנה לקריאה שנייה ושלישית בוועדת הכלכלה.

לקריאת נוסח הצעת החוק: לחץ כאן | לצפייה בנאומי במליאת הכנסת: לחץ כאן

ניצחונות 1 – מנענו בבג"צ את פיצול תאגיד השידור

איתן כבל

בג"צ החליט להוציא צו על-תנאי המונע את הפיצול בתאגיד השידור לשתי חברות כפי שחשק ראש הממשלה, וזאת בעקבות עתירה (השלישית במספר) שהגשתי, יחד עם עותרים נוספים. תיקון 8 או בשמו הקליט יותר "חוק פיצול התאגיד" נולד בחטא, ללא כל תכלית ראויה מתוך מטרה של ראש הממשלה לשלוט בתאגיד החדשות החדש.

נכון לעכשיו הצלחנו למנוע את הפיצול המטורף הזה!

מגיע לנו שידור ציבורי ראוי ואיכותי שישדר ללא מורא וללא משוא פנים.

ניצחונות 2 – מכרז מדי שוטרי משטרת ישראל

בעקבות פרסום של נווית זומר בידיעות אחרונות על כך שמשטרת ישראל הוציאה מכרז לרכישת מדי סיירים עם תנאי סף שאינם מאפשרים למעשה למתפרות בישראל להתמודד, כינסתי את ועדת הכלכלה לדיון מיוחד בנושא הזה. לא יכול להיות שגופים של המדינה יעדיפו לרכוש מוצרים מחו"ל, כשבארץ אפשר לקבל את אותו המוצר בכסף זהה. בישיבה השתתפו בכירי המשטרה יחד עם נציגי המתפרות, ישראליים מהצפון, שביקשו בסה"כ את הזכות להתמודד במכרז.

החלטתי בסיום הישיבה לקרוא למשטרה לעצור את המכרז הנוכחי ולערוך בחינה מחודשת של התנאים. אני שמח שהמשטרה נענתה לבקשתנו והחליטה שועדת המכרזים תקפיא את המכרז, לצורך בחינה מחדש של תנאי הסף במכרז, כך שיתאפשר ליצרנים ישראליים להתמודד.

ניצחונות 3 – אופוזיציה לוחמת בהסתדרות

איתן כבל

מדוע אני מתעקש למקם את הבחירות שהתקיימו להסתדרות תחת הכותרת "ניצחונות", חרף העובדה שהתוצאות מצביעות על הפסד?

התשובה לכך פשוטה – אלה לא היו בחירות דמוקרטיות שמבוססות על הוגנות והצבעה חופשית.

יש לנו כעת קבוצה לא כל-כך קטנה של לוחמים ולוחמות חברתיים שיושבים במוסדות ההסתדרות במסגרת הסיעה שלנו. זו סיעה חזקה שלא תרפה ולא תחדל לפעול למען האדם העובד בישראל, אל מול התרפסותה של ההסתדרות מול הממשלה ומול המעסיקים.

נמשיך לקדם את תפיסת עולמנו באשר לאדם העובד בישראל, זכויותיו וכבודו.

ניצחונות 4 – בחירת אבי גבאי לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה

איתן כבל

בסיבוב השני של הבחירות לראשות מפלגת העבודה הודעתי ופעלתי בכל המרץ למען היבחרו של אבי גבאי – אני שמח שאבי נבחר ושרוב חברי מפלגת העבודה העניקו לו את תמיכתם ואמונם.

זה היה ניצחון חשוב וברור מאד.

אני סבור שזו עת לליכוד שורות ולפעולה משותפת – אלו תנאים הכרחיים להחלפת השלטון ואני שמח שהמפלגה צועדת לכיוון הזה.

ניצחונות 5 – נכנס לתוקף! אסור לנתק חשמל בגין חוב כספי

שנים נאבקתי לשכנע את רשות החשמל לעצב מדיניות חדשה ומתקדמת אשר מתייחסת לחשמל כמוצר יסוד בסיסי ובשל כך אוסרת לנתק אנשים מאספקת חשמל בשל חוב כספי.

זה לא היה פשוט בכלל והיו התנגדויות רבות, אבל אני שמח שלא הפסקתי להילחם, לא ויתרתי והמשכתי ללחוץ ולפעול כל הזמן. אינני מעודד כלל וכלל אי-תשלום של חשבונות חשמל, אבל זהו מוצר בסיסי ולכל אדם חייבת להיות גישה אליו. כפי שהצלחנו במאבק על איסור ניתוקי מים - כך גם הצלחנו במאבק על איסור ניתוקי חשמל! בכוונתי להמשיך ולפעול ללא ליאות על מנת שהמדיניות האוסרת ניתוקים תהיה מתקדמת ורחבה עוד יותר.

שדולה לאורח חיים בריא ומאבק בסוכרת

איתן כבל

במהלך המושב החולף המשכנו לקדם את המאבק במחלת הסוכרת ובהשמנת יתר (obesity), וזאת במסגרת תפקידי כיו"ר השדולה לאורח חיים בריא ומאבק בסוכרת, ביחד עם חברי הכנסת רחל עזריה (כולנו) וישראל אייכלר (יהדות התורה) ובשיתוף עם עמותת מהיום – הפורום לאורח חיים בריא בראשות פרופ' איתמר רז. המשכנו לפעול למען הורדת מחירי הלחם מקמח מלא ובהנגשת מזון בריא ומזין לכלל תושבי ישראל. קיימתי פגישת עבודה בעניין עם ח"כ אלי כהן שר הכלכלה והתעשייה, ובימים אלה אני מנהל מגעים מול אנשי משרדו בכדי לקדם את הנושא.

קיימנו מפגש של השדולה ביום 25 ביולי 2017 בנושא אורח חיים בריא במערכת החינוך. במפגש לקחו חלק בכירים ממשרדי החינוך והבריאות, נציגי הורים, מורים ותלמידים, כמו כן ארגוני חברה אזרחית שפועלים בנושא. בפתיחת המפגש הגישה עמותת Food Revolution של השף ג'יימי אוליבר, מנות מבושלות ובריאות המהוות חלופה למזון המהיר המוגש במזנונים ובקפיטריות בבתי הספר התיכוניים. המנות הוכנו ב"חרוצים" – ביסטרו בר חברתי של עמותת שק"ל המשלבת אנשים עם צרכים מיוחדים בתעסוקה. אני מייחס חשיבות רבה לחינוך לאורח חיים בריא, תזונה בריאה ומזינה ופעילו גופנית. בכוונתי להמשיך ולפעול במושב הבא על מנת לקדם את אישור התקנות לפיקוח על המזון במוסדות חינוך ואת הצעת החוק שיזמתי אשר תטיל מס על משקאות ממותקים.

שדולת חיילי וחיילות המילואים

איתן כבל

כבכל שנה, גם השנה הובלתי את יום ההוקרה למען המילואים בכנסת, במסגרת תפקידי כיו"ר שדולת המילואים בכנסת, ביחד עם ח"כ יואב קיש (ליכוד). את יום ההוקרה קיימנו השנה בשיתוף פעולה עם ח"כ עפר שלח (יש עתיד), ח"כ אלי בן דהן סגן שר הביטחון (הבית היהודי) וח"כ איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני), וכמובן ביחד עם עמותת משרתי המילואים בראשות אבי סייג.

יום ההוקרה נפתח בטקס מרכזי ומרגש באודיטוריום בהשתתפות אלוף מוטי אלמוז ראש אכ"א ובכירים נוספים במערכת הביטחון. לאחר הטקס התקיימו בכל ועדות הכנסת דיונים בנושאים הקשורים למערך המילואים. במסגרת זו הובלתי את הדיון בוועדת הכלכלה, אשר עסק במתן תמריצים למעסיקים של חיילי מילואים במגזר העסקי. לצפייה בנאומי במליאת הכנסת ביום ההוקרה לחץ כאן.

חקיקה פורצת דרך בוועדת הכלכלה!

eitan cabel

חוק העיצובים – אחד החוקים שאני הכי גאה שנפלה בחלקי הזכות להכינו ולהעבירו בכנסת. הממשלה יזמה אותו והוא מחליף את פקודת המדגמים משנת 1924. ערכנו בוועדה שינויים מהותיים בהצעת החוק המקורית וכפי שאמרתי בסיום הכנת החוק – זה חוק ל-100 שנים! והוא כולל 13 פרקים ו- 131 סעיפים. החוק הזה הוא בשורה אדירה לקהילת המעצבים בישראל. לצפייה בנאומי במליאה עם הסבר ממצה על החוק לחץ כאן.

חוק ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת - הצעת החוק שיזם ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני). ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת בשל יתרונות סביבתיים וכלכליים, הסמכה של שר האנרגיה לגבש תוכנית רב שנתית לשם עמידת יעדי הממשלה. הקמת ועדה בינמשרדית לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת ותיאום בין משרדים (מנכ"ל משרד האנרגיה). לצפיה בנאומי במליאה על החוק לחץ כאן.

עידוד רכישת כחול לבן – נושא זה איננו מצוי כרגע במישור חקיקתי, אבל הצבתי אותו גבוה בסדר העדיפויות שלי ושל ועדת הכלכלה. פרט לנושא של עצירת מכרז המשטרה על מדי השוטרים, קיימנו בוועדה עוד ישיבות בנושא, פגישות עבודה עם החשב הכללי במשרד האוצר וצוותו ועם נשיא התאחדות התעשיינים וצוותו. עלינו להמשיך וללחוץ על הממשלה לעודד רכישת כחול לבן ולעצב את מכרזי המדינה כך שייאפשרו לייצרנים מקומיים להתחרות באופן שיווני. בכוונתי להמשיך וללוות את הנושא הזה גם במושב הבא, ואף להניע הליכי חקיקתיים שייתקנו את העיוותים והכשלים הנוכחיים.

נושאים נוספים שעסקתי בהם כיו"ר ועדת הכלכלה

פיקוח על יישום החלטת הממשלה בדבר תוכנית כלכלית לצפון; הרחבת האיסור על ניתוקי מים; הפגיעה בעובדי חברת החשמל בהסכם השכר (קבוצת צדק עיוור); ביטול פקודת העיתונות המיושנת; קווי שירות למוניות; בלימת הקטל בדרכים; אסדרת פעילות דואר ישראל במסירת דואר בינלאומי; פינוי בינוי כפר שלם; תחבורה ציבורית; ביטוח רכב מנועי; גביית אגרות ע"י משרד החקלאות בחיסוני כלבים; תיירות צליינים בישראל; תיקון פקודת התעבורה עבירות תנועה; שימוש בכרטיס חכם בתחבורה ציבורית; פעילות המגזר העסקי בישראל כתרומה לקהילה; החלפת ספק גז בבית משותף; פיקוח על צעצועים מסוכנים; הצבה של כוורות וייצור דבש; מימון המונים; עידוד השמעת מוסיקה ישראלית במרחב הציבורי; ייעול הפיקוח והאכיפה של תחבורה ברשויות המקומיות; מחירי רכבי נכים; ניהול תעבורה ימית; התוכנית הלאומית לצמצום זיהום אוויר מתחבורה; קידום קרן מודרי אשראי; קידום ופיתוח תעשייה בנגב; שירות מטעם בזק לתושבי טייבה; זמן שידורי פרסומות ברדיו; פיקוח ובקרה על יישום החוק להגברת התחרותיות וצמצום הריכוזיות; קידום נושא המוסכים ושמאי הרכב; איסור פרסום מוצרי טבק; פיקוח ובקרה על יישום חוק שירותים לרכב; שירותים ומדיניות הפיתוח של רשות שדות התעופה; קידום תקנות נתוני אשראי; השקעות החטיבה להתיישבות בחקלאות; תוכנית רב שנתית לחברת החשמל; דו"ח ברביבאי בנושא פינויים של דיירי הדיור הציבורי; סיור עבודה בארכיון רשות השידור; אסדרת נושא דואר זבל; אסדרת נושא חוות בודדים; שולחן עגול על שילוב נוער עם מוגבלויות בשוק התעסוקה.

eitan cabel  eitan cabel